KORZYŚCI DLA WSZYSTKICH UCZESTNIKÓW BADANIA

Każdy producent, który zgłosi swój produkt/linię produktów do badania „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów” otrzyma jego pełne wyniki – w ramach kategorii, do której produkt/linia produktów został zakwalifikowany (na zasadach określonych w regulaminie badania).

KORZYŚCI DLA LAUREATÓW BADANIA

Zdobywcy trzech pierwszych miejsc uzyskają wyłączne prawo (na zasadzie odpłatnej licencji) do bezterminowego wykorzystywania cenionego przez konsumentów i detalistów znaku towarowego, „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów” (w opcjach: „Złoty medal”, „Srebrny medal” „Brązowy medal”) we wszelkich rodzajach komunikacji marketingowej, które dotyczą zwycięskiej nowości – np. w reklamach ATL, BTL, w komunikacji PR, na opakowaniach produktów  – przykłady znajdą Państwo poniżej:

ZOBACZ PRZYKŁADY UŻYCIA ZNAKU NAJLEPSZY PRODUKT – WYBÓR KONSUMENTÓW W KOMUNIKACJACH MARKETINGOWYCH

Dodatkowo laureaci otrzymają silne wsparcie marketingowe na łamach lutowego wydania
„Wiadomości Handlowych” (80.000 egzemplarzy) lub/i „Wiadomości Kosmetycznych” (20.000 egzemplarzy)

%d bloggers like this: